top of page
  • ilkercankoclu

Hayatının Merkezine Hoşgeldiniz .

Burada ömrünüzde görebileceğiniz herşey hakkında yazılar bulabileceksiniz . Sinema , mekanlar , kitaplar , deneme yazıları , şiirler , haber yazıları , spor eleştirileri , duyurular , siyasi yazılar gibi konulara yer vereceğiz . Şimdiden çok heyecanlanıyoruz.


Kendimi tanıtmak istiyorum :

Ben İlker Can Koçlu , Kocaeli'de ikamet ediyorum . Liseyi Ünitem T.L'sinde bitirdim daha sonrasında girdiğim YKS sınavı ile İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Ve Kamu Yönetimi bölümünü kazandım fakat hazırlık okuduktan sonra hayallerim ve ideallerim doğrultusunda Fenerbahçe Üniversitesi Yeni Medya bölümünü tercih ettim ve içinde bulunduğumuz akademik yılda buradayım .

14 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

コメント


bottom of page